Způsoby dopravy
Doprava zdarma na stovky výdejních míst již od 1000 Kč nákupu.
CZ
Druh dopravy | Nákup do 1000 Kč | Nákup nad 1000 Kč | Nákup nad 2000 Kč | |
Osobní odběr na prodejně Bártlova 12, Praha 9 | - | ZDARMA | ZDARMA | ZDARMA |
WE|DO Uloženka | - | 59 Kč | ZDARMA | ZDARMA |
DPD Pickup | - | 69 Kč | ZDARMA | ZDARMA |
Kurýr WE|DO | - | 99 Kč | 39 Kč | ZDARMA |
Kurýr DPD | - | 109 Kč | 49 Kč | ZDARMA |
Česká pošta – balík do ruky | - | 139 Kč | 99 Kč | 89 Kč |
Česká pošta – balík na poštu | - | 129 Kč | 89 Kč | 79 Kč |
Nadrozměrná přeprava | - | Individuální cena |
Tovar zasielame aj na Slovensko. Pre zobrazenie cien v EUR kliknite sem.
Je možné platiť na dobierku, tak aj platba na účet predom. Faktúry sú vystavené v EUR, v prípade predloženia platného DIČ je faktúra vystavená bez DPH.
Druh prepravy | Nákup do 40 € | Nákup nad 40 € | |
Uloženka | - | 3,6 € | Zadarmo |
DPD Pickup | - | 4,6 € | 2,9 € |
DPD Slovensko | - | 6,9 € | 4,9 € |
Nadrozmerná preprava | - | Individuálna cena |
Osobní odběr
- Možnost osobního odběru na prodejně: Bártlova 12, Praha Horní Počernice
- Obchod se nachází v bílém statku za hotelem Čertousy
- Otevírací doba:
- Po - Pá: 10-15 h
- So - Ne / Svátky: zavřeno
- Osobní vyzvednutí je možné na kterékoliv výdejně Uloženky, kterou si zvolíte při zadávání své objednávky.
- Při volbě osobního vyzvednutí ušetříte na poštovném.
- Sami si určíte, kdy a kde si své zboží vyzvednete
- Výdejní místa mají dostatečně dlouhou výdejní dobu a dobrou dopravní dostupnost.
- Jakmile je zboží připraveno, zákazníkovi přijde SMS a emailová zpráva o možném vyzvednutí
- Součástí potvrzovací SMS je unikátní HESLO, nutné pro vyzvednutí zásilky. Bez znalosti HESLA není možné zásilku vydat.
- V nástroji pro sledování zásilek uvidíte, kde se vaše zásilka nachází
- Zásilku může vyzvednout i jiná osoba – stačí, aby znal HESLO.
- Objednávka je k vyzvednutí druhý pracovní den od expedice z našeho skladu (informaci o expedici z našeho skladu obdržíte e-mailem)
- Na vyzvednutí zboží máte dostatečně dlouhou dobu - 7 kalendářních dní.
- Máte-li zásilku na dobírku, hradíte při převzetí zboží.
- Tento způsob dopravy lze využít pro zásilky do 20 kg a jejichž délka nepřesahuje 100 cm nebo obvodová délka (d+2š+2v) nepřesahuje 250 cm.
- Balíček zákazníkovi doručíme do 2. pracovního dne na výdejní místo.
- Už při objednání zboží si můžete balíček nechat poslat do výdejního místa Pickup.
- V ČR tvoří naši síť výdejních míst DPD depa a další partnerské prodejny.
- Většina z nich má otevřeno i o víkendu a balíček tam na vás počká až 7 kalendářních dní.
- O doručení vás budeme průběžně informovat SMSkou/e-mailem a jakmile bude balíček připravený k vyzvednutí, dáme vám vědět.
- Při volbě osobního vyzvednutí ušetříte na poštovném.
- Sami si určíte, kdy a kde si své zboží vyzvednete
- Máte-li zásilku na dobírku, hradíte při převzetí zboží.
- Tento způsob dopravy lze využít pro zásilky do 20kg a jejichž délka nepřesahuje 100 cm nebo obvodová délka (d+2š+2v) nepřesahuje 250 cm.
- Balíček zákazníkovi doručíme do 2. pracovního dne po celé republice.
- Každý balíček se pokusíme zákazníkovi doručit 3x. Člověk přece nemůže být pořád doma.
- O termínu doručení Vás budeme informovat SMS či e-mailem, podle toho, který kontaktní údaj nám poskytnete. V den doručení upřesníme hodinové rozmezí, kdy kurýr dorazí.
- Budete mít k dispozici webovou aplikaci DPD Kurýr, ve které si můžete upravit doručení tak, aby Vám vyhovovalo. Navíc v ní uvidíte kurýra, jak se k němu blíží, a kolik adres ho od něj dělí.
- V nástroji pro sledování zásilek uvidíte, kde se vaše zásilka nachází a můžete zkontrolovat, jestli jsme ji už předali.
- A kdyby něco, každý balíček v ceně dopravy pojistíme do 50 000 Kč. Ať máte jistotu.
- Tento způsob dopravy lze využít pro zásilky do 50kg (pro Slovensko do 30kg) a jejichž délka nepřesahuje 175 cm nebo obvodová délka (d+2š+2v) nepřesahuje 300 cm.
- Doručení následující pracovní den
- Možnost přesměrování na výdejní místo
- SMS a email avizace den předem i v den doručení
- Pojištění 20 000 Kč v ceně
- Možnost změny adresy či termínu doručení
- Sledování pohybu zásilek online (Track&trace)
- 3 hodinové okno pro komfortnější doručování
- Až 3 pokusy o doručení
- Tento způsob dopravy lze využít pro zásilky do 50 kg a jejichž délka nepřesahuje 200 cm
- Zajistíme doručení balíku na jakoukoliv adresu v ČR hned následující pracovní den.
- V základní ceně je automaticky zahrnuto pojištění balíku až do hodnoty 50 000 Kč.
- Adresátovi zasíláme SMS nebo e-mail s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání.
- Každý balíček je v případě neúspěšného doručení uložen po dobu 14 dnů na Vámi zvolené poště.
- Na webu i v mobilní aplikaci poskytujeme možnost Změnit termín i způsob doručení.
- Máte-li zásilku na dobírku, hradíte při převzetí zboží.
- Tento způsob dopravy lze využít pro zásilky do 50 kg a jejichž délka nepřesahuje 180 cm nebo součet všech tří rozměrů nepřesahuje 240 cm.
- Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.
- Prostřednictvím nástroje umístěného na e-shopech nebo na našich webových stránkách si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.
- Adresáta informujeme o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.
- V základní ceně je automaticky zahrnuto pojištění balíku až do hodnoty 50 000 Kč.
- Máte-li zásilku na dobírku, hradíte při převzetí zboží.
- Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní.
- Tento způsob dopravy lze využít pro zásilky do 30 kg a jejichž délka nepřesahuje 180 cm nebo součet všech tří rozměrů nepřesahuje 240 cm.
Nadrozměrná přeprava
- Nadrozměrná přeprava je určena pro zásilky nad 50 kg.
- Dále pokud je délka jedné strany více než 175 cm nebo obvodová délka (d+2š+2v) přesahuje 300 cm.
- Při hodnotě zásilky nad 5000 Kč vč. DPH je nadrozměrná přeprava ZDARMA.
Problémy s dodáním zásilky? Kontaktujte nás
- Snažíme se, aby expedice vašich objednávek byla bezproblémová. V případě jakéhokoli problému s doručením objednaného zboží (typicky zpoždění dodání, ztráta zásilky u dopravce, poškozená zásilka) nás neváhejte kontaktovat na zákaznické lince 735001321 (v pracovních dnech mezi 10–15 hod.) nebo nám napište na info@promistry.cz.
- V případě, že Vám přepravce doručí viditelně poškozenou zásilku, požádejte o sepsání protokolu a ihned nás kontaktujte.