Servis bez starostí
U vybraných produktů označené ikonou „Servis bez starostí“ si můžete dokoupit nadstandardní servisní službu. Kdyby se náhodou něco neočekávaně porouchalo.
A co to tedy znamená?
Pro Všechny nabízené značky
V případě nenadálé poruchy si pro zboží pošleme dopravu, kterou zajistíme (platí jen v rámci ČR). V autorizovaném servisu vše zhodnotí a pustí se do práce. Následně Vám odešleme opravené nebo dokonce nové zboží. S reklamací tedy nebudete mít žádné výdaje ani starosti.
Obchodní podmínky
Službou Servis bez starostí nabízí spol. BAMA Trade s.r.o. kupujícím jistotu, že v případě projevu záruční vady na zakoupeném zboží bude reklamace řešena viz výše.
I. Definice pojmů
SERVIS BEZ STAROSTÍ
- Služba Servis bez starostí spočívá v dokoupení záruky okamžitého řešení reklamace po projevu záruční vady
- Tuto službu lze využít kdykoli po dobu trvání standardní záruky na zboží
- K jednomu produktu lze zakoupit pouze jednu tuto službu.
Kupující
Je fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby pro svou osobní potřebu či za účelem podnikání s těmito výrobky či službami.
II. Zakoupení služby Okamžitá výměna společně se zbožím
- Každý kupující má možnost při zakoupení zboží požadovat službu Servis bez starostí.
- Zboží, kterého se možnost zakoupení služby okamžitá výměna týká je označeno volbou služby při koupi.
- Kupující doplatí cenu služby zároveň se zakoupeným zbožím, kterého se záruka tohoto postupu týká.
- Služba Servis bez starostí je vysloveně uvedena na nákupním dokladu.
- Ceny za službu Servis bez starostí jsou uvedeny na promistry.cz.
- Kupující zakoupením služby souhlasí s tím, že v případě žádosti o uplatnění služby je prodávající oprávněn reklamaci vyřešit výměnou za parametrově shodné nebo lepší zboží od stejného či jiného výrobce.
III. Zpětné zakoupení služby Okamžitá výměna
- Zpětné zakoupení této služby není možné.
IV. Uplatnění Okamžité výměny
- Prodávající definuje závadu zboží, při které lze uplatnit Servis bez starostí zboží jako závadu výrobku, pokud byl používán ve shodě s návodem k použití a způsobem, který odpovídá normálnímu používání výrobku.
- Servis bez starostí se nevztahuje na opotřebení výrobku způsobené jeho obvyklým používáním, neboť tento fakt nelze reklamovat.
- Službu Servis bez starostí nelze uplatnit na zboží s porušenými ochrannými pečetěmi, informativními nálepkami, sériovými čísly atd.
- Služba Servis bez starostí se nevztahuje na poškození zboží vzniklá:
- mechanickým poškozením zboží,
- elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje),
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,
- neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,
- provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů,
- zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy,
- zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí,
- použitím nesprávného nebo neoriginálního spotřebního materiálu, ani na případné škody v důsledku toho vzniklé, pokud takové použití není obvyklé a přitom nebylo v přiloženém návodu k použití.
- Servis bez starostí se nevztahuje na přidané a dokoupené příslušenství, díly a doplňky výrobku, jako např. baterie, kabely, sluchátka, žárovky či adaptéry.
- Pro uplatnění služby Servis bez starostí musí kupující s reklamovaným zbožím doručit kopii nákupního dokladu obsahující službu Servis bez starostí.
- Servis bez starostí lze uplatnit výhradně:
- na prodejně promistry.cz
- zasláním vadného zboží na adresu promistry.cz; Bártlova 12; 193 00 Praha 20
V. Způsob aplikace služby
- Prodávající výslovně upozorňuje kupujícího, že pro naplnění služby může v návaznosti na skladové zásoby nabízet řešení reklamace výměnou za produkt shodných nebo lepších parametrů od stejného, či jiného výrobce. Kupující s tímto postupem zakoupením služby souhlasí.
- Kupujícímu, jenž zakoupil službu Servis bez starostí, prodávající zaručuje:
- Dodání zboží v nejkratším možném termínu dle způsobu a místa uplatnění reklamace prodávajícím:
- Možnost odběru ihned při osobním uplatnění reklamace na adrese promistry.cz; Bártlova 12; 193 00 Praha 20
- Dodání do tří pracovních dnů v případě zaslání zboží zásilkou na adresu: promistry.cz; Bártlova 12; 193 00 Praha 20
- Dodání zboží v nejkratším možném termínu dle způsobu a místa uplatnění reklamace prodávajícím:
- Počet uplatnění nároků na odstranění vad zboží v době Servis bez starostí není omezen. Služba Servis bez starostí je platná i na nově vydané zboží v rámci této služby
- Vystavením dobropisu na zboží s Servis bez starostí je služba spotřebována.
VI. Ukončení služby
- Službu lze vypovědět ze strany kupujícího, pokud prodávající podstatným způsobem poruší podmínky služby.
- V případě výpovědi vrátí prodávající 100% částku zaplacenou zákazníkem za tuto službu při uzavření podmínek služby. Servis bez starostí končí při konci zákonné záruky zboží.
- Vystavením dobropisu na zboží se službou Servis bez starostí, zaniká tato služba dnem vystavení dobropisu.
- V případě, že na zboží je prodávajícím vystaven dobropis v zákonné záruce, zavazuje se prodávající vrátit kupujícímu zaplacenou částku za nevyužití služby Servis bez starostí.
- V případě, že Prodávající nebude schopen službu zajistit (tedy parametricky či cenově adekvátní náhrada nebude skladem), zavazuje se prodávající vystavit dobropis na službu v její plné původní výši.