Servis bez starostí
U vybraných produktů označené ikonou „Servis bez starostí“ si můžete dokoupit nadstandardní servisní službu. Kdyby se náhodou něco neočekávaně porouchalo.
A co to tedy znamená?
Pro Všechny nabízené značky
V případě nenadálé poruchy si pro zboží pošleme dopravu, kterou zajistíme (platí jen v rámci ČR). V autorizovaném servisu vše zhodnotí a pustí se do práce. Následně Vám odešleme opravené nebo dokonce nové zboží. S reklamací tedy nebudete mít žádné výdaje ani starosti.
+ pro značky: Yato, Toya, Vorel, Sthor, Lund, Fala, Flo, Compass, Geko a Power UP.
V případě závady nečekejte na vyřízení reklamace a přijďte si rovnou pro nové zboží. Vadné zboží vám okamžitě vyměníme za nové. Pokud zboží nepůjde vyměnit, vrátíme vám peníze za službu zpět.
DOSTANU PRODUKT OBRATEM KDYŽ DONESU SVŮJ NEFUNKČNÍ NA REKLAMACI?
CO KDYŽ ZBOŽÍ NENÍ SKLADEM?
Obchodní podmínky
Službou Servis bez starostí nabízí spol. BAMA Trade s.r.o. kupujícím jistotu, že v případě projevu záruční vady na zakoupeném zboží bude reklamace řešena viz výše.
I. Definice pojmů
SERVIS BEZ STAROSTÍ
- Služba Servis bez starostí spočívá v dokoupení záruky okamžitého řešení reklamace po projevu záruční vady
- Tuto službu lze využít kdykoli po dobu trvání standardní záruky na zboží
- K jednomu produktu lze zakoupit pouze jednu tuto službu.
Kupující
II. Zakoupení služby Okamžitá výměna společně se zbožím
- Každý kupující má možnost při zakoupení zboží požadovat službu Servis bez starostí.
- Zboží, kterého se možnost zakoupení služby okamžitá výměna týká je označeno volbou služby při koupi.
- Kupující doplatí cenu služby zároveň se zakoupeným zbožím, kterého se záruka tohoto postupu týká.
- Služba Servis bez starostí je vysloveně uvedena na nákupním dokladu.
- Ceny za službu Servis bez starostí jsou uvedeny na promistry.cz.
- Kupující zakoupením služby souhlasí s tím, že v případě žádosti o uplatnění služby je prodávající oprávněn reklamaci vyřešit výměnou za parametrově shodné nebo lepší zboží od stejného či jiného výrobce.
III. Zpětné zakoupení služby Okamžitá výměna
- Zpětné zakoupení této služby není možné.
IV. Uplatnění Okamžité výměny
- Prodávající definuje závadu zboží, při které lze uplatnit Servis bez starostí zboží jako závadu výrobku, pokud byl používán ve shodě s návodem k použití a způsobem, který odpovídá normálnímu používání výrobku.
- Servis bez starostí se nevztahuje na opotřebení výrobku způsobené jeho obvyklým používáním, neboť tento fakt nelze reklamovat.
- Službu Servis bez starostí nelze uplatnit na zboží s porušenými ochrannými pečetěmi, informativními nálepkami, sériovými čísly atd.
- Služba Servis bez starostí se nevztahuje na poškození zboží vzniklá:
- mechanickým poškozením zboží,
- elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje),
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,
- neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,
- provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů,
- zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy,
- zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí,
- použitím nesprávného nebo neoriginálního spotřebního materiálu, ani na případné škody v důsledku toho vzniklé, pokud takové použití není obvyklé a přitom nebylo v přiloženém návodu k použití.
- Servis bez starostí se nevztahuje na přidané a dokoupené příslušenství, díly a doplňky výrobku, jako např. baterie, kabely, sluchátka, žárovky či adaptéry.
- Pro uplatnění služby Servis bez starostí musí kupující s reklamovaným zbožím doručit kopii nákupního dokladu obsahující službu Servis bez starostí.
- Servis bez starostí lze uplatnit výhradně:
- na prodejně promistry.cz
- zasláním vadného zboží na adresu promistry.cz; Bártlova 12; 193 00 Praha 20
V. Způsob aplikace služby
- Prodávající výslovně upozorňuje kupujícího, že pro naplnění služby může v návaznosti na skladové zásoby nabízet řešení reklamace výměnou za produkt shodných nebo lepších parametrů od stejného, či jiného výrobce. Kupující s tímto postupem zakoupením služby souhlasí.
- Kupujícímu, jenž zakoupil službu Servis bez starostí, prodávající zaručuje:
- Dodání zboží v nejkratším možném termínu dle způsobu a místa uplatnění reklamace prodávajícím:
- Možnost odběru ihned při osobním uplatnění reklamace na adrese promistry.cz; Bártlova 12; 193 00 Praha 20
- Dodání do tří pracovních dnů v případě zaslání zboží zásilkou na adresu: promistry.cz; Bártlova 12; 193 00 Praha 20
- Dodání zboží v nejkratším možném termínu dle způsobu a místa uplatnění reklamace prodávajícím:
- Počet uplatnění nároků na odstranění vad zboží v době Servis bez starostí není omezen. Služba Servis bez starostí je platná i na nově vydané zboží v rámci této služby
- Vystavením dobropisu na zboží s Servis bez starostí je služba spotřebována.
VI. Ukončení služby
- Službu lze vypovědět ze strany kupujícího, pokud prodávající podstatným způsobem poruší podmínky služby.
- V případě výpovědi vrátí prodávající 100% částku zaplacenou zákazníkem za tuto službu při uzavření podmínek služby. Servis bez starostí končí při konci zákonné záruky zboží.
- Vystavením dobropisu na zboží se službou Servis bez starostí, zaniká tato služba dnem vystavení dobropisu.
- V případě, že na zboží je prodávajícím vystaven dobropis v zákonné záruce, zavazuje se prodávající vrátit kupujícímu zaplacenou částku za nevyužití služby Servis bez starostí.
- V případě, že Prodávající nebude schopen službu zajistit (tedy parametricky či cenově adekvátní náhrada nebude skladem), zavazuje se prodávající vystavit dobropis na službu v její plné původní výši.