Reklamace a vrácení zboží

Tyto obchodní podmínky jsou v souladu od společnosti Shoptet a APEKTyto obchodní podmínky jsou v souladu od společnosti Shoptet a APEK

 

Odstoupení od smlouvy (vrácení zboží)

  1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
  2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů
  • ode dne převzetí zboží,
  • ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí
  • ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
  1. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
  • poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího,
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
  • dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • dodávce zboží, které z hygienických důvodů není možné vrátit, (roušky, respirátory, masky, polomasky),
  • dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  • dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
  1. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
  2. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy musí kupující zasílat přímo na adresu: BAMA Trade s.r.o. Bártlova 2947/12, 19300 Praha Horní Počernice. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
  3. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  4. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
  5. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  6. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  7. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  8. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.
  9. Kupující podnikatel není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, je-li hodnota zakoupeného zboží vyšší než 10.000,- Kč vč. DPH. Bude-li umožněno Kupujícímu podnikateli odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů, pak Kupující bere na vědomí, že vrácená kupní cena bude ponížena o 30%, případně bude částka vrácena formou poukazu na další nákup.

 

Reklamace zboží (práva z vadného plnění)

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  1. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
  2. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
  • výměnu za nové zboží,
  • opravu zboží,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupit od smlouvy.
  1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
  • pokud má zboží podstatnou vadu,
  • pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
  • při větším počtu vad zboží.

 

  1. Pro reklamaci může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Reklamované zboží musí kupující zasílat přímo na adresu: BAMA Trade s.r.o. Bártlova 2947/12, 19300 Praha Horní Počernice. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
  2. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  3. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
  4. Prodávající písemně nebo elektronicky informuje kupujícího o výsledku reklamace.
  5. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
  6. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
  7. Volbu způsobu reklamace má kupující.
  8. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

 

Potřebujete poradit? Jsme tu pro Vás.

info@promistry.cz
+420 735 001 321  (Po - Pá / 10 - 15h)

 

> Obchodní pomínky

> Kontakt

 

/* Skladem na prodejně - ihned k odeslání */
Toto zboží máme skladem přímo na prodejně v Praze, kde si jej můžete prohlédnout. Objednejte v pracovní den do 14 h a my Váš balíček předáme dopravci ten samý den.
/* Skladem - ihned k odeslání */
Objednejte v pracovní den do 12 h a my Váš balíček předáme dopravci ten samý den nebo převezeme na prodejnu v Praze, kde si zboží můžete další pracovní den vyzvednout.
/* Skladem - do 48 h */
Zboží Vám odešleme nebo připravíme k vyzvednutí na prodejně do uvedeného data.
/* Skladem - do 3 dnů */
Zboží Vám odešleme nebo připravíme k vyzvednutí na prodejně do uvedeného data.
/* Skladem do 3 dnů */
Zboží Vám odešleme nebo připravíme k vyzvednutí na prodejně do uvedeného data.
/* Skladem - do 5 dnů */
Zboží Vám odešleme nebo připravíme k vyzvednutí na prodejně do uvedeného data.
/* Na objednání - do 14 dnů */
Zboží Vám odešleme nebo připravíme k vyzvednutí na prodejně do uvedeného data.
/* Konec prodeje */
Prodej tohoto zboží bohužel už skončil. Ve stejné kategorii však jistě naleznete podobný produkt.
/* Na dotaz */
Toto zboží aktuálně není skladem.
O dostupnosti se můžete jednoduše informovat na emailu: info@promistry.cz.

Ověřeno našimi zákazníky

Více jak 5244 dotázaných zákazníků doporučuje náš obchod

Prohlédnout hodnocení obchodu

Aleš Skřeček
100%
  • zboží skladem
  • rychlost dodání
  • komunikace

Vše proběhlo rychle a bez problémů. Mohu jen doporučit.

Jitka Krejčová
100%
  • rychlost dodání a příznivá cena
  • komunikace a dokáží poradit

Odpoledne jsem objednala zboží a druhý den bylo k vyzvednutí v Uložence (i s dopravou přes celou republiku !)

Chovatel
100%
  • šíře nabídky a rychlost dodání

Slušné ceny, dobrá komunikace, bez obav z nákupu. Rychlé dodání.

Chcete-li rychle a dobře nakoupit udělejte to co nejdříve.!


Autorizovaný
prodejce
Jsme autorizovaný prodejce této a mnoha dalších značek, garantujeme Vám bezpečný nákup.

Doprava zdarma
nad 2500 Kč
Doprava zdarma již od 2500 Kč nákupu. Při nižší ceně objednávky můžete využít výdejny Zásilkovny za 69 Kč nebo kurýra za 99 Kč. Osobní odběr na prodejně Praha 9 - zdarma.

Objednávku
odešleme obratem
Toto zboží Vám odešleme kurýrem až domů nebo na výdejní místo do:

Zásilkovna
výdejní místa
Zboží můžete vyzvednout na jednom z více než 3800 výdejních míst Zásilkovny nebo Uloženky, nedaleko Vaší lokality.

Doprava zdarma již od 2500 Kč nákupu. Při nižší ceně objednávky můžete využít výdejny Zásilkovny za 69 Kč nebo kurýra za 99 Kč. Osobní odběr na prodejně Praha 9 - zdarma.